صفحه اول / اخبار / شرف الشمس ۹۷ چه روزی است؟ ساعت دقیق شرف الشمس ۹۷

شرف الشمس ۹۷ چه روزی است؟ ساعت دقیق شرف الشمس ۹۷

شرف الشمس ۹۷ چه روزی است؟ ساعت دقیق شرف الشمس ۹۷

 

ساعت شرف الشمس ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

روز ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ مقارن با ۲۱ رجب ۱۴۳۹ هجری قمری

ساعت آغاز شرف الشمس: ۹:۱۶ صبح روز یکشنبه نوزدهم فروردین ۹۷

ساعت پایان شرف الشمس: ۹:۴۲ صبح روز دوشنبه بیستم  فروردین ۹۷

منبع: تقویم نجومی ۱۳۹۷ منجم باشی شیرازی (استخراج استاد مصطفی گلپایگانی) چاپ انتشارات اسلامیه تهران

شرف الشمس سال 97شرف الشمس سال ۹۷

 

سفارش حکاکی شرف الشمس در ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

حکاکی شرف الشمس در روز ۱۹ فروردین در ساعت شمس با رعایت آداب حکاکی بر روی سنگ عقیق یمنی و … انجام میگردد

برای سفارش میتوانید یکی از راه های ارتباطی با ما را انتخاب نمائید:

تماس تلفنی: ۰۹۳۹۶۳۵۴۵۴۸

پیامک(SMS): 30007650006305

تلگرام: ۰۹۳۹۶۳۵۴۵۴۸

لینک تلگرام: @kimiastone

ایمیل: stone_kimia@yahoo.com

شرف الشمس چیست؟

شرف الشمس اسم سنگ نیست بلکه نوشته مقدسی است که با آداب ویژه در روز ۱۹ فروردین در ساعات خاصی روی سنگ عقیق نوشته می شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان شرف الشمس اسم سنگ نیست، بلکه نوشته مقدسی است که با آداب ویژه در روز ۱۹ فروردین در ساعات خاصی روی سنگ عقیق زرد رنگ نوشته می شود که دعای شرف الشمس نام دارد.

شرف الشمس نقشی رمزگونه است به خط تصویری که موجب وسعت رزق، کارآمدی روزگار و برکت و باعث ایمنى از بلا و اجابت دعا و برآورده شدن حاجات مى شود.

این نوشته را برخی افراد دعا و برخی اسم اعظم می نامند وقتى انسانى در مقابل یک سنگ شرف شمس خوش رنگ و شفاف قرار مى گیرد حیران از این است که چه نیرویى این سنگ را به این اندازه زیبا آفریده است.

شرف الشمس علاوه بر تقدس نوشته آن و نگین سنگ عقیق آن، درون خود عناصرى دارد که بر زیبایى و ارسال فرکانس و انرژی خاصی بنام کاسا انرژی بر جذابیت آن مى افزاید.

شرف الشمس ۹۷ چه روزی است؟ ساعت دقیق شرف الشمس ۹۷

 بررسی این دعا از دید کتب اسلامی:
مطالبی در کتب اسلامی نسبت به نقش شرف الشمس درج شده که می گوید شرف الشمس شامل پنج اسم اعظم خداوند است که آنها را کلمات مبارکه: الله، جمیل رحمن، مومن و نور گفته اند و بجای نقش از پنج حرف اول آنها بصورت ا.ج.ر.م.ن می توان استفاده کرد ولی استناد حدیث برای این مورد پیدا ننمودم و یا می گویند امضاء رمز حضرت علی (ع) است که باز هم سند معتبر علم رجال راجع به آن نیافتم ولیکن سنگ آن که عقیق است در حقیقت عنصر اصلى آنست که از خود نور بی رنگی بنام کاسا casa تولید می کند که درعلم ثابت شده و باعث فعال شدن مراکز انرژی بدن یا چاکرا می شود انرژی کاسا، همان نور است که رنگ زرد آن که مستقیماً چاکرای سه را فعال میکند از آنجا که نور زیبایى خیره کننده ای را به شرف الشمس می‌دهد ، چاکرای ۳ محل دریافت و انعکاس شعور هستی است و این مطلب زیاد دور از شگفتى نخواهد بود که انسان هاى دوران گذشته نور را پرستش مى کردند و لذا پیدایش برخى خرافات در مورد گوهرها نیز سرچشمه اى از نور دارد

زمان نوشتن اسامی اعظم:
به جرأت مى توان گفت بیشتر افرادى که با خود شرف شمس حمل مى کنند، بدون آگاهى از این مطلب از این تصور انسانى پیروى مى کنند، شرف الشمس واژه اى فارسى عربی است که به معنی قرار گیری خورشید در با ارزشمندترین موقعیت خود در بین تمام کهکشان ها است که هر ساله بین ۱۸ تا ۲۰ فروردین و حددا ۲۴ ساعت بعد خاتمه می یابد که زمان دقیق آن هرساله متغیر است و در تقویم های نجومی درج شده است.

اسامی دیگر:
به این سنگ نوشته شده معنوی نگین احجار کریمه اطلاق مى شود و به نام سنگ شرف الشمس شهرت یافته و جزو احجار نفیسه اطلاق می شود

این را هم ببینید

۱۰ غول الماس جهان

در سراسر جهان حدود ۳۸ معدن الماس معروف وجود دارد و بزرگترین معادن الماس در دست بزرگترین شرکت‌های الماس است. این شرکت‌ها فرآیند استخراج، رده بندی و فروش الماس‌ها به جواهرسازان و تولیدکنندگان را انجام می‌دهند. در ادامه مطلب می خوانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *