صفحه اول / اقتصاد و تجارت / نمایشگاه و سمینار / نمایشگاه خودرو ۹۶ تهران

نمایشگاه خودرو ۹۶ تهران

نمایشگاه خودرو ۹۶ تهران

دومین دوره از نمایشگاه تخصصی و بین المللی صنعت خودرو در تاریخ ۱۰ تا ۱۶ آذر ماه به مدت ۵ روز در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه خودرو ۹۶ تهران

نمایشگاه خودرو سال گذشته که پس از غیبتی ۱۱ ساله در شهر تهران و در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با کیفیت درخور توجه و استاندارد های جهانی برگزار شد، امسال در آذرماه میزبان دومین دوره متوالی از این نمایشگاه باشکوه بین المللی خواهد بود.

علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب تهران در این مراسم گفت: "در نمایشگاه خودرو سال گذشته میزبان بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده داخلی و خارجی فعال در صنعت خودرو در زمینه های مختلف خودروهای سواری، تجاری، موتورسیکت و قطعه ساز بودیم."

وی ادامه داد: " بر اساس آخرین آمار از نمایشگاه خودرو سال گذشته در حدود بیش از ۱٫۴۶ میلیون نفر از نمایشگاه دیدن کردند که آمار بسیار قابل توجهی است. امسال نیز بر اساس پیش بینی ها استقبال بسیاری از نمایشگاه خودرو سال جاری به عمل خواهد آمد. تا این لحظه حضور ۳۶ برند مطرح خودروساز داخلی و خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است."

عاجزی افزود: "امیدواریم که در نمایشگاه سال جاری شاهد رشد ۲۰ درصدی در میزان شرکت کنندگان داخلی و خارجی باشیم."

نمایشگاه سال جاری این بار بجای بهمن ماه در آذر ماه برگزار خواهد شد و از این رو انتظار می رود به دلیل تغییر فصل برگزاری، شرایط آب و هوایی نیز تاثیر مثبتی در میزان بازدید از این نمایشگاه بر جای بگذارد.

دومین دوره از نمایشگاه تخصصی و بین المللی صنعت خودرو در تاریخ ۱۰ تا ۱۶ آذر ماه به مدت ۵ روز متوالی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

این را هم ببینید

عروسک

نمایشگاه عروسک در گذر زمان در برج آزادی

نمایشگاه «عروسک در گذر زمان» تا آخر شهریور از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸ در مجموعه برج آزادی میزبان علاقه مندان است.