صفحه اول / اقتصاد و تجارت / نمایشگاه و سمینار / نمایشگاه گل ۹۸ تهران – زمان و ساعت بازدید نمایشگاه گل تهران

نمایشگاه گل ۹۸ تهران – زمان و ساعت بازدید نمایشگاه گل تهران

نمایشگاه گل ۹۸ تهران – زمان و ساعت بازدید نمایشگاه گل تهران

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از روز یکشنبه ۸ اردیبهشت با حضور بیش از ۲۶۰شرکت داخلی و ۱۷شرکت خارجی در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

زمان: ۸ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۱

محل برگزاری: تهران، بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان گفتگو

نمایشگاه گل و گیاه تهران 98
نمایشگاه گل و گیاه تهران ۹۸

در نمایشگاه گل ۹۸ تهران تولیدکنندگان گل‌های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان و… حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

هدف از برگزاری نمایشگاه گل ۹۸ تهران ترویج فرهنگ گیاه‌پروری و فضای سبز و جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل‌وگیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های گل‌وگیاه است.

پیرو استقبال شهروندان از راه‌اندازی کاروان‌های گل، از روز یکشنبه ۸ اردیبهشت، همزمان با آغاز به‌کار نمایشگاه، کاروانی از احجام تزئین‌شده با گل‌های زیبا به ‌مدت ۶روز در سطح شهر تهران به گردش در خواهد آمد.

جهت رفاه حال و رضایت شهروندان، غرفه‌داران از ساعت ۱۵ بعدازظهر روز آخر برگزاری نمایشگاه، یعنی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت، اقلام موجود در غرفه‌های خود را با قیمت مناسب برای فروش ارائه می‌کنند، تا علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های ناشی از بازگرداندن گیاهان به مبدأ و ممانعت از وارد آمدن ضرر و زیان به تولیدکنندگان کشورمان، امکان خرید گل و گیاه با قیمت منصفانه نیز برای شهروندان فراهم شود.

گفتنی است در این نمایشگاه، بیش از ۱۷شرکت خارجی و نمایندگان آنها از کشورهای آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا، اتریش، ترکیه، ارمنستان، روسیه و سوئیس در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند.

نمایشگاه گل و گیاه تهران 95

این را هم ببینید

نمایشگاه قرآن ۹۷

تعویض قرآن‌های مستعمل با نو در نمایشگاه قرآن ۹۷

در ­غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو نمایشگاه قرآن به مراجعه کنندگان، قرآن جدید هدیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *