صفحه اول / گوناگون / مدت ارائه مدارک طرح ترافیک تمدید شد

مدت ارائه مدارک طرح ترافیک تمدید شد

مدت ارائه مدارک طرح ترافیک تمدید شد

مدت طرح ترافیک

 

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه مجوزهای طرح ترافیک 94 تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد، گفت: ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز تا پایان فروردین برای همه گروه‌های مشمول اعم از حقیقی، حقوقی و خبرنگاران تمدید شده است.

وی با بیان اینکه مشمولان دریافت آرم طرح ترافیک که تاکنون موفق به ارایه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشدند تا پایان فروردین ماه می‌توانند با مراجعه به تمامی دفاتر خدمات الکترونیک شهر نسبت به ارایه مدارک خود اقدام کنند، گفت: این مهلت بار دیگر تمدید نخواهد شد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: تاکنون بالغ بر80 درصد ای دی کارت‌های سال 95 توزیع و آن دسته از متقاضیان اعم سهمیه بگیرها و افرادحقیقی وحقوقی که ای دی کارت سال 95 را دریافت نکرده‌اند به علت عدم ارائه مدارک درزمان مقتضی بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه از چند سال گذشته محدوده طرح ترافیک و از سال گذشته محدوده زوج و فرد نیز مجهز به دوربین‌های پلاک خوان شده و ثبت تخلف از طریق دوربین شده است،گفت: ای دی کارت‌ها تنها جنبه استفاده در شبکه حمل ونقل ریلی و در موارد خاص مثل تشدید محدودیت‌های ترافیکی آلودگی هوا جهت ارائه به مامورین محترم راهور را دارد.

وی یادآور شد: قطع به یقین از تاریخ 1 اردیبهشت ماه فقط مجوزهای 95 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج فرد هستند.
 

منبع : اینترنت

این را هم ببینید

در مورد مایکروفر چه میدانیم؟

در مورد مایکروفر چه میدانیم؟

مطالعات پژوهشگران دانشگاه منچستر اثبات کرد میزان دی اکسید کربن تولید شده در مایکروفر برابر با آلاینده های ایجاد شده توسط ۷ خودرو است.