صفحه اول / سبک زندگی / مسی،رونالدو و طرح جمع آوری ته سیگار

مسی،رونالدو و طرح جمع آوری ته سیگار

مسی،رونالدو و طرح جمع آوری ته سیگار

 

جمع آوری ته سیگار

 یک موسسه خیریه که در زمینه محیط زیست فعالیت می کند، طرح جالبی را برای جمع آوری ته سیگار در لندن به اجرا گذاشت.
 
این موسسه در خصوص اجرای طرح خود در این زمینه،  جعبه هایی را در سطح شهر لندن تعبیه کرده که روی آن نوشته شده:" بهترین بازیکن دنیا چه کسی است؟ مسی یا رونالدو" و افراد با انداختن ته سیگار در بخش مربوط به گزینه مورد نظرشان، می توانند بهترین بازیکن را انتخاب کنند.
البته این اولین بار نیست که این موسسه با طرح سوال های فوتبالی، سیگاری ها را ترغیب به انداختن ته سیگارهای شان به داخل این جعبه های مخصوص کرده است. پیش از این نیز در راستای اجرای این طرح و تبلیغ در ایت خصوص ، نتیجه دربی لندن بین تیم های کریستال پالاس و آرسنال هم به این شیوه مورد نظرسنجی قرار گرفت. با این امید و هدف که این طرح در برقراری نظافت کلی شهر طرح مفید و نتیجه بخشی باشد.
گفتنی است طرح جمع آوری ته سیگار(فیلتر سیگار) چند سالی است توسط انجمن های مردم نهاد و دوستدارات طبیعت در شهر های مختلف ایران اجرا می شود که در سال گذشته در یک حرکت نمادین از میدان تجریش تا چهار راه ولی عصر توسط افرادی که قبلا سیگاری بوده ند و دیگر سیگار نمی کشند پاکسازی شد.
منبع : اینترنت
 

این را هم ببینید

سن مناسب شروع ورزش کودک

قبل ۸ سالگی کلاس ورزشی ممنوع ، ورزش آمادگی جسمانی و اعتماد به نفس آن‌ها را بالا می‌برد، اما باخت در سنین پایین می‌تواند تاثیرات منفی روی روحیه بگذارد. بچه‌ها در هر سنی نمی‌توانند حرکات خاصی انجام بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *