صفحه اول / فرهنگی و هنری / صنایع دستی / تشکیل کارگروه های تخصصی صنایع دستی

تشکیل کارگروه های تخصصی صنایع دستی

تشکیل کارگروه های تخصصی صنایع دستی

کارگروه تخصصی صنایع دستی

کارگروه های تخصصی صنایع دستی و هنرهای سنتی به منظور تعامل و تصمیم گیری در حوزه های مختلف با حضور معاونان صنایع دستی و هنرهای سنتی سراسر کشور تشکیل شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دومین روز از نشست سالیانه معاونان صنایع دستی و هنرهای سنتی کارگروههای تسهیلات، آموزش، تولیدات، تدوین احکام اعضا وکارگروه بازاریابی و بازرگانی به منظور همفکری در حوزه های تخصصی تشکیل شد.

در این نشست همچنین استانهای قزوین، زنجان، اصفهان، همدان و یزد به ترتیب به عنوان فعال ترین استان ها در سال 93 و استانهای اصفهان، همدان، کرمانشاه، ایلام و فارس به ترتیب فعال ترین استان ها در شش ماهه نخست امسال در بخش صنایع دستی و هنرهای سنتی معرفی و تجلیل شدند.

بر اساس این گزارش در این نشست سارا اخوت به عنوان معاون صنایع دستی استان گلستان، حسن بحرینی به عنوان معاون صنایع دستی استان قم، سید رحیم موسوی معاون صنایع دستی استان مازندران، فرزانه عادلی معاون صنایع دستی استان لرستان و ابوبکر نرماشیری به عنوان معاون صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

در این نشست  همچنین از معاونین صنایع دستی استانهای  اصفهان قم ایلام و چهار محال وبختیاری  با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

این را هم ببینید

هنر سیاه چادر بافی از صنایع دستی زنان عشایر لرستان

دست ساخته‌هایی برگرفته از فرهنگ بومی و معنوی ایلام

دست ساخته‌هایی برگرفته از فرهنگ بومی و معنوی استان ایلام، آثاری هنری حاصل مهارت و ذوق و بینش صنعتگران هنرمند ایلامی است.