صفحه اول / اقتصاد و تجارت / نمایشگاه و سمینار / شهر آفتاب میزبان 12 نمایشگاه بین المللی در سال 95

شهر آفتاب میزبان 12 نمایشگاه بین المللی در سال 95

شهر آفتاب میزبان 12 نمایشگاه بین المللی در سال 95

برگزاری نمایشگاه در محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران اگر روزگاری مقبول بود و شهروندان را هیجان‌زده می‌کرد اما این روزها جز ترافیک، آلودگی هوا و سرگردانی شهروندان نتیجه‌ای دیگر ندارد.

شهرآفتاب

 

اين در حالي است كه با آغاز بهره‌برداري از مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب در جنوب پايتخت، همزمان با پرمخاطب‌ترين نمايشگاه بين‌المللي كشور در ارديبهشت‌ماه مشخص شد كه زيرساخت مناسبي براي برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي و غيرتخصصي در پايتخت ايجاد شده است. هم‌اكنون نيز خبر مي‌رسد كه قرار است تا پايان امسال بيش از 12نمايشگاه تخصصي و غيرتخصصي در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

سيدمحمد سيدي، مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهرآفتاب با اعلام اين خبر به همشهري اظهار داشت: براي برگزاري اين نمايشگاه‌ها برنامه‌ريزي مدوني صورت گرفته است؛ ضمن اينكه احتمال دارد تعداد نمايشگاه‌ها بيشتر هم بشود. به گفته وي نمايشگاه‌هايي كه زمان آنها تعيين شده، در تمامي حوزه‌ها برگزار مي‌شوند. سيدي با اشاره به اينكه برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي و بين‌المللي در حوزه‌هاي قطعات خودرو، پلاستيك و صنايع چوب در دستور كار است، تصريح كرد: همچنين در نيمسال دوم شاهد برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي و ملي در شهرآفتاب خواهيم بود. مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهرآفتاب با تأكيد بر اينكه با تعاملات گسترده به برگزاري هرچه بهتر و با كيفيت‌تر نمايشگاه‌ها خواهيم پرداخت، خاطرنشان كرد: سعي شده فضايي كاملا وسيع و مجهز در اختيار غرفه‌داران قرار داده شود. سيدي با بيان اينكه استانداردهاي مورد قبول بازديدكنندگان، غرفه‌داران و برگزاركنندگان قطعا رعايت خواهد شد، ادامه داد: نخستين نمايشگاه پلاستيك و پليمر از ششم تا نهم مهرماه در مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب برگزار مي‌شود.

مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهرآفتاب همچنين با بيان اينكه قراردادهاي بلندمدتي را نيز براي برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي داريم، افزود: نمايشگاه‌هاي تخصصي ساير كشورها نيز در اين مجموعه نمايشگاهي برگزار خواهند شد. برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي و غيرتخصصي در مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب اين نويد را مي‌دهد كه شهروندان مي‌توانند از ترافيك ناشي از برگزاري نمايشگاه‌ها در شهر رهايي يابند. اين در حالي است كه براي رفع كامل معضلات ناشي از برگزاري نمايشگاه‌ها در شهر كه چيزي جز مردم‌آزاري به‌دنبال ندارد، دولت بايد آستين همت را بالا زده و دستورات لازم را خطاب به نهادهاي متولي برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف صادر كند.

منبع: همشهری

این را هم ببینید

عروسک

نمایشگاه عروسک در گذر زمان در برج آزادی

نمایشگاه «عروسک در گذر زمان» تا آخر شهریور از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸ در مجموعه برج آزادی میزبان علاقه مندان است.