صفحه اول / اقتصاد و تجارت / نمایشگاه و سمینار / نمایشگاه اسباب بازی ۹۷ تهران

نمایشگاه اسباب بازی ۹۷ تهران

 نمایشگاه اسباب بازی ۹۷ تهران

هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی هفته آینده با حضور ده ها شرکت تولیدکننده و خدماتی حوزه اسباب بازی در سالن حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران گشایش می یابد.
به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی؛ شهروندان و خانواده ها می توانند از ۱۱ تا ۱۵ تیر از این نمایشگاه زیبا دیدن کنند و با بازی ها و جدیدترین اسباب بازی های تولیدی مناطق مختلف کشورمان آشنا شوند.


هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی با رویکرد ملی برگزار می شود و شامل بازی و اسباب بازی ایرانی، اسلامی و صدها نوع بازی های مختلف فکری و همچنین بازی های بومی است.
معرفی اسباب بازی های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولیدکنندگان با نیاز های این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاورد های تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های حوزه اسباب بازی، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی، ایجاد فضای فرهنگی و توسعه سرگرمی و اسباب بازی مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در این نمایشگاه که با رویکرد تولیدات ملی و حمایت از صنعت اسباب بازی داخلی برگزار می شود، شرکت های تولید کننده داخلی صدها مدل از انواع اسباب بازی های الکتریکی، ربات ها، انواع چرتکه، پازل، بازی های رنگ شناسی، خمیربازی و بازی های کمک آموزشی را در معرض دید علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار خواهند داد.
در هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی؛ اسباب بازی و تولیداتی که با تایید شورای نظارت بر اسباب بازی کشور برپا می شود، صرفا اسباب بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفایی کودکان مفید است، عرضه می شود.
یکی از اتفاقات خوب این نمایشگاه ارائه مشاوره به خانواده ها جهت انتخاب اسباب بازی مناسب، برگزاری کارگاه های رنگ شناسی، کارگاه اسباب بازی و حضور شرکت های دانش بنیان و اجرای برنامه های متنوعی برای کودکان و خانواده ها است.
هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از ۱۱ تا ۱۵ تیرماه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ (۸ شب) در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده بازدید علاقمندان است.

این را هم ببینید

نمایشگاه قرآن ۹۷

تعویض قرآن‌های مستعمل با نو در نمایشگاه قرآن ۹۷

در ­غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو نمایشگاه قرآن به مراجعه کنندگان، قرآن جدید هدیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *