سبد خريد
 
سبد خرید
نام کالا تعداد کالا  
قيمت کل : 0 ريال
 
منو اصلی
 

 
ورود اعضا
 
 
مقايسه کالاها
 
مقایسه
نام کالا  
 
انگشتر نقره ما شالله
 
 
جزئيات خبر
 
با خیال آسوده از فروشگاه هائی که دارای نماد اعتماد هستند خرید کنید
نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

   کیمیا استون اولین فروشگاه اینترنتی سنگ های قیمتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی


یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد.با توجه به بررسی های انجام گرفته ، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند :

1-      شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال.

2-      کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده.

3-      گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش.

4-      واضح بودن روند برگرداندن کالا و بازپس گیری پول.

5-      محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران.

6-      تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد.

طبق مطالعات انجام شده تائید فروشگاه مجازی توسط یک موسسه و مرکز ثالث ، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد . در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، میتواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.

اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب‌سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه‌های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوی‌که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

خریداران می باید با جستجو در فهرست وب سایت های مورد تایید، از صحت "نماد اعتماد الکترونیکی" به نمایش درآمده در وب سایت ها اطمینان حاصل کنند

برای ملاحظه لیست فروشگاه های دارای نماد اعتماد اینجا را کلیک نمائید.

.


تاریخ: ‎۱۳۹۱/۰۵/۰۶ ۰۴:۰۳
گروه: خبر
نویسنده: فروشگاه اینترنتی صنایع دستی "کیمیا استون"

 
نماد اعتماد الکترونیکی
 
 
تماس با فروشگاه
 
 
برای تماس با کارگاه صنایع دستی و فروشگاه کیمیا استون هر روز از ساعت 8 صبح الی 8 بعد از ظهر با شماره تلفن 09396354548 تماس حاصل فرمائید. ویا به سامانه پیام کوتاه به شماره 30007650006305 پیامک ارسال نمائید.
فروشگاه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، کارگاه ساخت زیورآلات و انگشتر نقره،کارگاه ساخت تابلو فیروزه، کارگاه حکاکی و عقیق خطی " کیمیا استون "  ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد و به سامانه پرداخت امن الکترونیکی بانک ملت متصل است.




فروشگاه اینترنتی انگشتر و سنگ های قیمتی
 
نماد ساماندهی
 
logo-samandehi
 
کانال تلگرام کیمیا استون
 
کانا محصولات کیمیا استون در تلگرام
 
تلگرام کیمیا استون
 
 
اینستاگرام کیمیا استون
 
instagram-kimiastone